Analýza marketingového mixu v podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza marketingového mixu v podniku |
| Autor: |
Udvorková, Klaudia
|
| Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
|
Abstrakt:
|
Bakalárska práca je zameraná na problematiku marketingového mixu a vyhodnocuje nastavenie marketingových nástrojov spoločnosti ŠTÚDIO TEXO s.r.o. Teoretická časť je zameraná na marketingový mix s dôrazom na marketingovú komunikáciu. Bližšie rozoberá jednotlivé nástroje rozšíreného marketingového mixu, medzi ktoré patrí produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ľudia, materiálne prostredie a procesy. Praktická časť sa zaoberá zhodnotením nástrojov marketingového mixu spoločnosti. Na základe poskytnutých informácií zo spoločnosti a vykonaní portfóliovej analýzy, SWOT analýzy a rozhovoru boli spoločnosti navrhnuté odporúčania vedúce k zdokonaleniu marketingového mixu v spoločnosti. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24434
|
|
Datum:
|
2013-02-25 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav logistiky |
|
Studijní obor:
|
Logistika a management |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
31446
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet