Analýza zákazníků a způsobů komunikace v AFI Paláci Pardubice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza zákazníků a způsobů komunikace v AFI Paláci Pardubice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza zákazníků a způsobů komunikace v AFI Paláci Pardubice
Autor: Přibylová, Kateřina
Vedoucí: Michalcová, Jana
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je analýza zákazníků nákupního centra AFI Palác Pardubice a současně zhodnocení jednotlivých částí komunikačního mixu AFI Paláce za rok 2012. Celá práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou. Teoretická část zpracovává literární poznatky na téma zákazník, produkt a jeho charakteristika, marketingový výzkum a komunikační mix. Praktická část obsahuje SWOT analýzu, dále analýzu zákazníků formou dotazníku a na závěr analýzu jednotlivých částí komunikačního mixu s návrhem vlastních doporučení. Výstupem bakalářské práce je analýza zákazníků a jejich nákupních preferencí, SWOT analýza AFI Paláce s určením obchodní oblasti pro jeho největší konkurenty, zhodnocení komunikace za předchozí rok a návrhy na zlepšení této komunikace pro rok následující, které by přispěly ke zlepšení vztahů mezi obchodním centrem a jejími zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24513
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 32681


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
přibylová_2013_bp.pdf 2.383Mb PDF Zobrazit/otevřít
přibylová_2013_vp.pdf 764.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
přibylová_2013_op.pdf 738.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet