Využití nových směrů v marketingové komunikaci ve firmě XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nových směrů v marketingové komunikaci ve firmě XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Hloch, Pavel
dc.date.accessioned 2013-10-12T00:26:17Z
dc.date.available 2013-10-12T00:26:17Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24581
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat tradiční a nové trendy v marketingové komuni-kaci využívané ve firmě Sulko, s.r.o. Další cílem je doporučení pro zlepšení v oblasti no-vých směrů marketingové komunikace a následné podrobení doporučení analýze z hlediska nákladů, rizika a času. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny důležité pojmy týkající se marketingové komunikace. Dále jsou vysvětleny nové směry v marketingové komunikaci. Praktická část práce je tvořena ze čtyř částí. V první části práce je představena firma Sulko. Druhou částí je podrobná analýza současného stavu využívání marketingové komunikace ve firmě. Na druhou část navazuje doporučení pro zlepšení marketingové komunikace z oblasti nových trendů, ale i tradičních směrů marketingové komunikace. Na konci práce je provedena nákladová, časová a riziková analýza tohoto doporučení. cs
dc.format 78 s. (116 035 znaků) cs
dc.format.extent 2278796 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject nové trendy marketingové komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject new trends of marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.title Využití nových směrů v marketingové komunikaci ve firmě XY cs
dc.title.alternative Usage of New Trends in Marketing Communication in a Company XY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rýpalová, Adéla
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated Aim of this bachelor thesis is to analyze traditional and new trends in marketing communi-cation that are used in the company Sulko, s.r.o. Next aim is to recommend an improve-ment in the area of new trends of marketing communication and subsequent recommended analysis from costs, risk and time point of view. This bachelor thesis consists of theoretical and practical parts. In the theoretical part are explained important terms related to marketing communication. Then there are explai-nednewtrends in marketing communication. Practical part consists of four parts. In the first part the company Sulko is introduced. In the second part is the company's current state of marketing communication application analyzed. Then the practical part continues with recommendations for improving marketing communication with new trends, but also improving the traditional trends. At the end of the thesis are the recommendations subjected to costs, time and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24215
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
hloch_2013_bp.pdf 2.173Mb PDF View/Open
hloch_2013_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
hloch_2013_op.pdf 526.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account