Analýza image firmy XY, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza image firmy XY, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza image firmy XY, s.r.o.
Autor: Janků, Eva
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zanalyzovat image firmy XY, s.r.o. a navrhnout případné opatření pro její zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována problematice image a s ní spojené firemní identitě, dále oblasti zákazník a jeho vliv na image firmy. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány do praxe a za pomoci dotazníkového průzkumu, SWOT analýzy, analýzy CRS a firemní identity je vyhodnocen současný stav mínění zákazníků o firmě. Na základě těchto informací jsou navrženy návrhy na zlepšení současného stavu image firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24593
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 30377


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
janků_2013_bp.pdf 1.208Mb PDF Zobrazit/otevřít
janků_2013_vp.doc 126Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
janků_2013_op.doc 127Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet