Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s.
Autor: Nárožná, Renata
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato diplomová práce se týká vytvoření projektu marketingové komunikace pro společnost Art computer a.s. Hlavním důvodem jejího zpracování je snaha o zvýšení prodeje výrobků Fujitsu Siemens. Za tímto účelem jsem nejprve analyzovala aktuální situaci využití nástrojů marketingové komunikace. Následný marketingový průzkum zákazníků obsahoval velké množství poznatků nezbytných pro tvorbu doporučení. Součástí práce je analýza současného stavu využívání marketingové komunikace firmou. Rovněž SWOT a Porterova analýza je součástí práce. Na základě výsledků analýz a marketingového průzkumu jsem vypracovala projekt marketingové komunikace, jehož hlavním cílem je zvýšení prodeje výrobků Fujitsu Siemens. Na konci práce jsem projekt podrobila rizikové a nákladové analýze
URI: http://hdl.handle.net/10563/2534
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 6356


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nárožná_2007_dp.pdfZablokované 663.4Kb PDF
nárožná_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
nárožná_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet