Projekt vytvoření marketingové strategie sportovního klubu SK RG Prostějov

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt vytvoření marketingové strategie sportovního klubu SK RG Prostějov

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt vytvoření marketingové strategie sportovního klubu SK RG Prostějov
Autor: Kadlecová, Gabriela
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato diplomová práce poskytuje přehled o sportovním odvětví a jeho marketingu. Předsta-vuje základní principy a postupy spojené s marketingem sportu, které budou popsány v teoretické části. Diplomová práce se zabývá klíčovými prvky, které činí tuto disciplínu jedinečnou. V praktické části je provedena analýza, která uvádí současný zájem studentů o oblast sportu a sportovního marketingu. Projektová část se zabývá aktuálním stavem mar-ketingové strategie korfbalového klubu SK RG Prostějov a hlavně navrhuje zlepšení, která jsou provedena též na základě výsledků předchozí analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25622
Datum: 2013-06-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 29609


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kadlecová_2013_dp.pdf 2.965Mb PDF Zobrazit/otevřít
kadlecová_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kadlecová_2013_op.doc 74Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet