Projekt marketingového řízení Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového řízení Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového řízení Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o.
Autor: Choutková, Michaela
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tato diplomová práce pojednává o projektu marketingového řízení Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do části teoretické a praktické. Teoretická část práce popisuje poznatky z marketingu, strategického marketingu, marketingového řízení, plánování a komunikace, marketingových analýz ? PEST, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Teoretická část také zahrnuje marketing zaměřený na zdravotnictví. Praktická část práce se zabývá samotnou analýzou Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o. Nejprve je popsáno zdravotnictví v Kraji Vysočina, poté práce poskytuje obecné informace o nemocnici, užité analýzy pak informují o prostředí v nemocnici. Na základě výsledků analýz je navržen projekt marketingového řízení nemocnice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25627
Datum: 2013-06-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 29750


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
choutková_2013_dp.pdf 2.698Mb PDF Zobrazit/otevřít
choutková_2013_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
choutková_2013_op.pdf 137.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet