Uvedení nového výrobku na trh firmou KwR Kovář, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uvedení nového výrobku na trh firmou KwR Kovář, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sasínková, Martina
dc.contributor.author Kachtíková, Markéta
dc.date.accessioned 2013-10-21T12:43:08Z
dc.date.available 2013-10-21T12:43:08Z
dc.date.issued 2013-06-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25632
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je uvedení nového výrobku na trh společností KwR Ko-vář, s.r.o. Nový produkt představuje nízkoenergetickou dřevostavbu v kombinaci s poly-styrénem. V první části jsou vysvětleny marketingové pojmy, které se pojí s problematikou uvedení nového výrobku na trh. Analytická část práce charakterizuje společnost a konkrétní produkt. Na základě sestavených analýz (SWOT, PEST ad.) a výsledků dotazníkového šetření jsou doporučena opatření, která by mohla podpořit úspěch nového výrobku na trhu. cs
dc.format 87 s. cs
dc.format.extent 5554980 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nový produkt cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject nízkoenergetická dřevostavba v kombinaci s polystyrénem cs
dc.subject new product en
dc.subject marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject survey en
dc.subject low energy wooden building in combination with polystyrene en
dc.title Uvedení nového výrobku na trh firmou KwR Kovář, s.r.o. cs
dc.title.alternative KwR Kovář, s.r.o. Product Launch en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2013-09-09
dc.description.abstract-translated The subject of the bachelor thesis is the launch of a new product on the market by KWR Ko-Vář, Ltd. The new product represents a low-energywooden building in com-bination with polystyrene. The first section explains the marketing concepts that govern the issue of launching a new producton the market. The analytical part of the the-sis features company and product in question. Based on the compiled analy-sis (SWOT, PEST, ) andthe results of a survey, the thesis has recommended mea-sures that could promote success of the new product on the market. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30598
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-08-12


Files in this item

Files Size Format View
kachtíková_2013_bp.pdf 5.297Mb PDF View/Open
kachtíková_2013_vp.doc 131Kb Microsoft Word View/Open
kachtíková_2013_op.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account