Projekt efektivního internetového marketingu společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt efektivního internetového marketingu společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt efektivního internetového marketingu společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o.
Author: Musilová, Magda
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. Cílem této práce je celková analýza internetového marketingu společnosti, včetně zpracování návrhů pro jeho zlepšení. V práci jsou nejdříve shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky z oblasti internetového marketingu, na které navazuje kompletní analýza internetového marketingu dané společnosti. Na základě zjištěného stavu je vypracován projekt navrhující pro společnost Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. efektivní řešení týkající se internetového marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25638
Date: 2013-06-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 29698


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
musilová_2013_dp.pdf 3.340Mb PDF View/Open
musilová_2013_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open
musilová_2013_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account