Analysis of consumer behaviour in the UK footwear market

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analysis of consumer behaviour in the UK footwear market

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analysis of consumer behaviour in the UK footwear market
Autor: Pospíšilová, Alena
Vedoucí: Day, Janine
Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce je zjistit hlavní znaky chování spotřebitele na obuvnickém trhu ve Velké Británii, který v posledních letech zaznamenal značné změny. Výzkum se podrobně zabývá zjišťováním rozdílů ve spotřebitelském chování mezi pohlavími a zvolenými věkovými skupinami. Následně tato práce zkoumá využitelnosti teorie "Gerontografických segmentů", který vysvětluje chování spotřebitelů starších 55 let. Závěr práce je věnován zjišťování současné míry loajality zákazníků vůči zvoleným značkám a prodejcům obuvi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25659
Datum: 2013-06-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32927


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pospíšilová_2013_bp.pdf 1.400Mb PDF Zobrazit/otevřít
pospíšilová_2013_vp.pdf 329.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
pospíšilová_2013_op.pdf 329.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet