[NEOBHÁJENO] Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma
Autor: Filová, Markéta
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat využívání product placementu, sponzoringu a reklamy ve firmě Tescoma. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Hlavním úkolem teoretické části je seznámení s marketingovou komunikací. Velký důraz je pak kladen na pojem product placement, na jeho formy, historii a právní úpravu. Dalším pilířem teoretické části je poté sponzoring, jeho typy a formy. Praktická část obsahuje ana-lýzu současného stavu užití těchto nástrojů ve firmě Tescoma. Na základě těchto informací a údajů se v závěru praktické části věnuji vyhodnocení dané situace a také doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25688
Datum: 2013-06-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
filová_2013_bp.pdf 1.755Mb PDF Zobrazit/otevřít
filová_2013_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
filová_2013_op.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet