Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Dante Media Česko, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Dante Media Česko, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Dante Media Česko, s.r.o.
Autor: Prášek, Matěj
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je navrhnout taková strategická řešení, která upevní pozici firmy na trhu. V teoretické části je zpracován literární průzkum v oblasti konkurenceschopnosti podniku, strategického plánování, strategie, konkurenční výhody a strategického managementu. Analytická část charakterizuje současné postavení firmy na trhu, kde na základě strategických analýz, jsou stanoveny projektové cíle, se zaměřením na zefektivnění propagačních činností firmy, díky které společnost posílí svou pozici na trhu. Realizace těchto činností je specifikována v projektové části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25706
Datum: 2013-06-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29636


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
prášek_2013_dp.pdf 3.456Mb PDF Zobrazit/otevřít
prášek_2013_vp.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
prášek_2013_op.doc 130.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet