Marketingová komunikace se zákazníky z řad firem na internetu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace se zákazníky z řad firem na internetu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace se zákazníky z řad firem na internetu
Autor: Hemerka, Daniel
Vedoucí: Füry, Marian
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je online marketingová komunikace společnosti, jež se zabývá vývojem a prodejem aplikací a služeb v oblasti IS/IT. Teoretická část se zabývá tématem marketingové komunikace na internetu a problematikou B2B trhů. V praktické části jsou prezentovány výsledky realizovaného marketingového výzkumu, následně je analýze podrobena propagace vybrané firmy na internetu a jsou doporučeny návrhy ke zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25711
Datum: 2013-06-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 30369


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hemerka_2013_bp.pdf 1.549Mb PDF Zobrazit/otevřít
hemerka_2013_vp.doc 127Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hemerka_2013_op.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet