Uvedení židle LAURINO na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Uvedení židle LAURINO na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Uvedení židle LAURINO na český trh
Autor: Gargulák, Petr
Vedoucí: Vinklárek, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce je zpracována na téma Uvedení židle LAURINO na český trh, s cílem stanovení komplexní strategie a zavedení nového produktu společnosti Bukotec s. r. o, nejefektivnějším způsobem. Práce je rozčleněna na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Teoretickou část tvoří poznatky z oblasti produktového mixu obohacené o jednotlivé analýzy trhu a konkurenčních sil. Tato část je rozšířena o informace z oblasti utváření cenové politiky výrobku. Praktická část se zaobírá informacemi o společnosti, celkovým sortimentem, ekonomickými ukazateli a základním popisem nového produktu. Dále je zkoumána uplatnitelnost produktu na trhu, a jak bude daný produkt prezentován společností. Na základě provedené analýzy a získaných zkušeností, závěr práce obsahuje návrh strategie, která je pro uvedení tohoto produktu nejvhodnější.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25751
Datum: 2013-06-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32832


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gargulák_2013_bp.pdf 1.302Mb PDF Zobrazit/otevřít
gargulák_2013_vp.pdf 834.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
gargulák_2013_op.pdf 740.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet