Marketingový plán organizace ABX

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán organizace ABX

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán organizace ABX
Autor: Zahnašová, Romana
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je navržení marketingového plánu pro organizaci ABX. Teoretická část zahrnuje poznatky týkající se marketingového řízení a plánování spolu s tvorbou mar-ketingového plánu. V praktické části je, po představení organizace ABX, zpracována situ-ační analýza s důrazem na úroveň marketingového řízení. Na základě situační analýzy ná-sleduje formulace marketingových cílů a návrh marketingového plánu. V závěru práce jsou zhodnoceny přínosy a řešení pro organizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25795
Datum: 2013-06-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 24254


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zahnašová_2013_bp.pdf 1.684Mb PDF Zobrazit/otevřít
zahnašová_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zahnašová_2013_op.doc 127Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet