PR podpora věrnostního programu Na Doma

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

PR podpora věrnostního programu Na Doma

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: PR podpora věrnostního programu Na Doma
Autor: Straková, Veronika
Vedoucí: Skripova, Andrea
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá pilotním projektem svého druhu v České republice, který spočíval v PR podpoře věrnostního programu Na Doma. V praktické části jsem využila možnosti vyhotovit debrief na základě poskytnutého briefu klienta Unilever. Tento brief byl předložen agentuře AMI Communications, s.r.o. na základě výhry ve výběrovém řízení. Další částí je provedení SWOT analýzy věrnostního programu Na Doma z pohledu PR. V práci jsem uvedla i důležité charakteristiky cílových skupin, dále jsem provedla hodnocení efektivity již realizované PR podpory věrnostního programu. Závěrem bakalářské práce je provedení navrhovaného zlepšení PR podpory věrnostního programu a jejich následná ekonomická náročnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2612
Datum: 2006-12-08
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4736


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
straková_2007_bp.pdfZablokované 3.778Mb PDF Zobrazit/otevřít
straková_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
straková_2007_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet