Klima školy a nástup nové generace učitelů a vychovatelů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Klima školy a nástup nové generace učitelů a vychovatelů

Zobrazit celý záznam

Thumbnail
Název: Klima školy a nástup nové generace učitelů a vychovatelů
Autor: Maňásková, Milena
Vedoucí: Souček, Jiří
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby a významu klimatu školy v kontextu současných změn v našem školství. Je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na vlivy prostředí a proměny dnešní školy. Všímá si také možností a připravenosti školního prostředí a pedagogických pracovníků řešit nové edukační problémy dneška. Škola je otevřený systém, v němž se odrážejí vlivy vnějšího prostředí - místního i celospolečenského, a ty se promítají do vnitřních procesů, vztahů a uspořádání školy. Kvalita školního klimatu ukazuje na život ve škole, přibližuje její činnost, působení a význam. Aplikační část této práce se zabývá postoji a zkušenostmi konkrétních učitelů, jejich subjektivním hodnocením klimatu a průběhu změn na jejich škole a připraveností školního prostředí na tyto změny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2619
Datum: 2007-04-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1006192


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
maňásková_2007_bp.pdfZablokované 378.3Kb PDF
maňásková_2007_vp.doc 28.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
maňásková_2007_op.png 52.85Kb Obrázek PNG Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet