Reklamní a její slovní zásoba pro děti předškolního a mladšího školního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklamní a její slovní zásoba pro děti předškolního a mladšího školního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklamní a její slovní zásoba pro děti předškolního a mladšího školního věku
Autor: Flekal, Zdeněk
Vedoucí: Šnitr, František
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá reklamou a její slovní zásobou pro děti předškolního a mladšího školního věku. Práce je rozdělena na tři části, první se zabývá vysvětlením pojmu reklama, druhá třídí jednotlivé zaznamenané reklamy podle mnoha kritérií a třetí se zabývá slovní zásobou reklamy. Cílem této práce bylo roztřídit jednotlivé reklamy pro děti podle několika kritérií, zjistit, jakým způsobem jsou reklamy dětem podávány a zhodnotit, zda tvůrci reklam volí vhodnou slovní zásobu, tak aby děti byly schopny bez problémů jim předloženou reklamu pochopit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2629
Datum: 2007-04-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 1006371


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
flekal_2007_bp.pdf 270.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
flekal_2007_vp.doc 55.19Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
flekal_2007_op.doc 54.18Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet