Marketingové aspekty řízení inovačních procesů firmy Q-NOVA s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové aspekty řízení inovačních procesů firmy Q-NOVA s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové aspekty řízení inovačních procesů firmy Q-NOVA s.r.o.
Autor: Martinka, Luboš
Vedoucí: Hagan, Jaroslav
Abstrakt: Cieľom mojej diplomovej práce bude simulovať rozhodnutia pri inovácii vybraného produktu na základe požiadaviek zákazníkov a tým, v danom odvetví zlepšiť postavenie spoločnosti Q - NOVA na trhu. V prvej časti práce sa budú spracované teoretické východiská z oblasti problemati-ky inovácie produktov, zároveň poukážem na platné a perspektívne názory na riadenie ino-vačných procesov čerpajúc z dostupnej literatúry. V druhej časti práce spracujem analýzu súčasného stavu firmy. Z analýzy vyvodím východiská a navrhnem spoločnosti riešenie v projekte na inováciu vybraného produktu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2630
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3930


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
martinka_2007_dp.pdfZablokované 738.4Kb PDF
martinka_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
martinka_2007_op.doc 1.595Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet