Analýza kvality poskytovaných služeb v hotelu Imperial Ostrava

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb v hotelu Imperial Ostrava

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza kvality poskytovaných služeb v hotelu Imperial Ostrava
Autor: Baranová, Lucie
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Hlavním cílem mé bakalářské práce byla analýza kvality služeb poskytovaných hotelem Imperial Ostrava. V první části jsem se zaměřila na teoretický výklad základních pojmů z marketingu jako jsou marketing, marketing služeb, služby, teoretický popis analýz Tyto získané informace jsem použila jako teoretický podklad pro svou další část práce. Druhá část, resp. praktická část je věnována analýze hotelu využitím SWOT analýzy a PEST analýzy. Na základě provedených analýz jsem uvedla doporučení a návrhy vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2642
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2009
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 6844


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
baranová_2007_bp.pdfZablokované 1.306Mb PDF
baranová_2007_vp.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
baranová_2007_op.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet