Komunikační strategie města Svitavy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie města Svitavy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie města Svitavy
Autor: Celá, Zdenka
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Důrazný akcent na komunikaci s občany je důležitou součástí propagace a prezentace města. Občané musí být do aktivit včas "vtaženi", aby se stali nejen přímými účastníky těchto aktivit, ale aby se přijetím a přisvojením takového rozvoje města stali hlavními aktéry těchto dějů, probudil se jejich větší zájem o správu věcí veřejných a zesílilo se jejich patriotství k místu, kde - v případě Svitav - jen obtížně desítky let hledali svoji identitu. Největší výzvou pro města a obce dnes tedy nejsou technologie a jejich použití, nýbrž náplň komunikace a její marketingová koncepce. Proto je nutné zpracovat komunikační strategii města. Předejít ji musí důkladná analýza současného stavu komunikace města a městského úřadu, potvrzení či vyvrácení hypotéz a návrh strategie komunikace do budoucnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2684
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4929


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
celá_2007_dp.pdfZablokované 9.201Mb PDF
celá_2007_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
celá_2007_op.doc 66Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet