Analýza marketingových aktivit v oblasti třídění a recyklace odpadu v ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových aktivit v oblasti třídění a recyklace odpadu v ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových aktivit v oblasti třídění a recyklace odpadu v ČR
Autor: Divínová, Marcela
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Téma práce vychází z globálních souvislostí spojených s oblastí trvale udržitelného rozvoje. Nastiňuje hlavní příčiny dnešních ekologických problémů a hledá možná východiska. V tomto kontextu objasňuje význam zpracování druhotných surovin a jejich využití, osvětluje proces recyklace a některá legislativní opatření s ní spojená. Analýzou výzkumů ilustruje jak postoje českého spotřebitele k třídění a recyklaci odpadů včetně faktorů, které jej ovlivňují, tak míru efektivity proběhlých reklamních kampaní. Snaží se o postižení hodnotových orientací, na nichž by měl být v budoucnosti brán zřetel a jež by měly vést jak spotřebitele, tak instituce k rozumným enviromentálním opatřením. V závěru navrhuje vhodná marketingová řešení k podpoře prodeje recyklovaných produktů a informovanosti veřejnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2696
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4895


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
divínová_2007_dp.pdfZablokované 1.999Mb PDF
divínová_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
divínová_2007_op.doc 65.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet