Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004
Autor: Vonz, Ladislav
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Bakalářská práce popisuje změny marketingových komunikací celoplošného Rádia Impuls v letech 2004-2007 v době přeměny rádia na Ráááádio. Důraz je kladen na proměny managementu a zpravodajství ve zvoleném období od vzniku marketingového oddělení až po navázání spolupráce s prestižním novinářem Václavem Moravcem a online deníkem Aktuálně.cz. Kromě teoretických východisek autor přináší řadu praktických příkladů popisujících změny positioningu stanice, které byly doprovázeny zvyšující se systematizací práce na všech úrovních této rozhlasové stanice včetně redakce zpravodajství.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2733
Datum: 2007-05-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4883


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vonz_2007_bp.pdf 1.915Mb PDF Zobrazit/otevřít
vonz_2007_vp.doc 60Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vonz_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet