Analýza SPŠ jako základního článku vzdělávání příslušníků PČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza SPŠ jako základního článku vzdělávání příslušníků PČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza SPŠ jako základního článku vzdělávání příslušníků PČR
Autor: Krykorka, Karel
Vedoucí: Šnitr, František
Abstrakt: Moje práce se zabývá systémem vzdělávání příslušníků PČR po jejich nástupu k organizaci. V práci jsem se zaměřil zejména na modul zvaný ZOP (Základní odborná příprava), jehož vyvrcholením jsou modelové situace, na které je v práci kladen největší důraz. V práci jsou konstatovány základní požadavky pro přijetí k PČR. Dále je zde po jednotlivých předmětech vyjmenována předmětová skladba modulu ZOP a vztah těchto předmětů k modelovým situacím. Předměty jsou zde chápány jako osvojení si teoretických poznatků a modelové situace jako vyvrcholení teoretické výuky, neboť v nich dochází k praktické aplikaci poznatků získaných v jednotlivých předmětech a jejich skloubení v kompaktní celek. V práci jsem rovněž vyjmenoval požadavky a znalosti, které musí student ZOP bezpodmínečně znát a splnit, aby mohl přistoupit k výuce a absolvování modelových situací. Ve druhé části práce jsou pak vyjmenovány jednotlivé modelové situace dělené do bloků dle zaměření na určitou problematiku jako je např. použití zbraně, prokázání totožnosti osoby a její kontrola, zákrok v bytě či restauraci a pod. V závěru práce je pak konstatován způsob hodnocení modelových situací a dále hodnocení úrovně vzdělání v rámci modulu ZOP. Jsou zde rovněž nadneseny nedostatky, které tento modul a modelové situace mají a částečně i můj názor na řešení těchto problémů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/276
Datum: 2005-11-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.11.2007
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2367


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krykorka_2006_bp.pdfZablokované 463.4Kb PDF

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet