Projektové řešení využití nástrojů "medical marketing" pro uvedení zdravotnického produktu na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projektové řešení využití nástrojů "medical marketing" pro uvedení zdravotnického produktu na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projektové řešení využití nástrojů "medical marketing" pro uvedení zdravotnického produktu na trh
Autor: Kubešová, Karolína
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na využití nástrojů medical marketing, pomocí nichž je uve-den zdravotnický prostředek na trh. Součástí práce je projektové řešení a využití nástrojů medical marketing na vybraný produkt ve firmě ING corporation, spol. s. r. o. V úvodu teoretické části práce jsou shrnuty základní pojmy z oblasti marketingu zaměřeného na marketing ve zdravotnictví. Další kapitola je věnována jednotlivým oblastem, které jsou součástí marketingového plánování. V praktické části je představena firma, její marketin-gové nástroje. Uvedení zdravotnického prostředku na trh je spojeno se splněním legislativ-ních podmínek, které jsou blíže specifikovány. Projektový návrh je zaměřena na vybraný produkt a jeho uvedení na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/27710
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32977


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kubešová_2014_dp.pdf 5.835Mb PDF Zobrazit/otevřít
kubešová_2014_vp.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kubešová_2014_op.doc 130.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet