Láska jako proces sociálního učení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Láska jako proces sociálního učení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Havelka, Petr
dc.contributor.author Antlová, Ilona
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:53:31Z
dc.date.available 2015-03-08T20:53:31Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/27764
dc.description.abstract Diplomová práce "Láska jako proces sociálního učení" je zaměřena na problematiku lásky,výchovy k lásce a výchovu s láskou, partnerské a mezilidské vztahy jako takové jako výsledek procesu sociálního učení. Nastínění problému nedostatku lásky a důsledků procesu učení bez lásky. Snahou bylo přiblížení vlivu sociálního učení na jedince a celou společnost. Závěrem této diplomové práce je uveden průzkum, který byl proveden pomocí dotazníkové metody a shromážděné výsledky vyhodnocené analýzou dat.
dc.format 103 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject láska cs
dc.subject sociální učení cs
dc.subject sociální prostředí cs
dc.subject sociálně patologické prostředí cs
dc.subject vztah cs
dc.subject výchova cs
dc.subject sociálně patologické jevy cs
dc.subject závislost cs
dc.subject jedinec cs
dc.subject love en
dc.subject social learning en
dc.subject social environment en
dc.subject socio-pathological environment en
dc.subject relationships en
dc.subject parenting en
dc.subject social pathologies en
dc.subject addiction en
dc.subject individual en
dc.title Láska jako proces sociálního učení
dc.title.alternative Love as an Expression of Social Learning
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Neslušanová, Silvia
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis "Love as a process of social learning" focuses on the issues of love, care and education to love with love, partner and interpersonal relations as such as a result of the process of social learning. Outlining the problems of lack of love and the consequences of the learning process without love. Effort was to approach the influence social learning on individuals and society. Finally, this thesis is given a survey that was conducted using a questionnaire survey and the results evaluated by data analysis.
dc.description.department Katedra pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 33077
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-03-28


Files in this item

Files Size Format View
antlová_2012_dp.pdf 2.651Mb PDF View/Open
antlová_2012_vp.pdf 439.3Kb PDF View/Open
antlová_2012_op.doc 16.71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account