Reklama na hranici etiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklama na hranici etiky

Show full item record

No preview available
Title: Reklama na hranici etiky
Author: Karešová, Eliška
Advisor: Eliška, Jiří
Abstract: Hlavním cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s problematikou neetické reklamy za pomoci aplikace teoretických poznatků z multidimenzionálních sfér práva, morálky a etiky v případové studii reklam úzce hraničících s povolenými limity těchto sfér. V metodologické části je teoreticky charakterizováno působení morálky, etiky a hlavních právních i samoregulativních prvků ve vztahu k reklamě jako komunikačnímu prostředku. Pozitivní i negativní aspekty těchto vlivů jsou následně předvedeny na vybraných proběhlých reklamních kampaních. V praktické části pracuji s vlastními vjemy fenoménů hraničících s etikou; mé osobní myšlenky a pocity jsou znázorněny ve volných plakátech a prostorových objektech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/27862
Date: 2013-11-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav reklamní fotografie a grafiky
Discipline: Multimédia a design - Grafický design
Grade for thesis and defense: C 33261


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
karešová_2013_dp.pdf 3.653Mb PDF View/Open
karešová_2013_vp.doc 89.5Kb Microsoft Word View/Open
karešová_2013_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account