Reklama na hranici etiky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Reklama na hranici etiky |
Author: |
Karešová, Eliška
|
Advisor: |
Eliška, Jiří
|
Abstract:
|
Hlavním cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s problematikou neetické reklamy za pomoci aplikace teoretických poznatků z multidimenzionálních sfér práva, morálky a etiky v případové studii reklam úzce hraničících s povolenými limity těchto sfér. V metodologické části je teoreticky charakterizováno působení morálky, etiky a hlavních právních i samoregulativních prvků ve vztahu k reklamě jako komunikačnímu prostředku. Pozitivní i negativní aspekty těchto vlivů jsou následně předvedeny na vybraných proběhlých reklamních kampaních. V praktické části pracuji s vlastními vjemy fenoménů hraničících s etikou; mé osobní myšlenky a pocity jsou znázorněny ve volných plakátech a prostorových objektech. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/27862
|
Date:
|
2013-11-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav reklamní fotografie a grafiky |
Discipline:
|
Multimédia a design - Grafický design |
Grade for thesis and defense:
|
C
33261
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account