Analýza konkurenceschopnosti firmy Largo CZ, s.r.o. oproti nejvýznamnějším prodejcům značek na trhu s lesní a zahradní technikou
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenceschopnosti firmy Largo CZ, s.r.o. oproti nejvýznamnějším prodejcům značek na trhu s lesní a zahradní technikou |
Autor: |
Troubilová, Lenka
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Nejprve ve své bakalářské práci vysvětlím základní pojmy týkající se konkurenceschopnosti jako např. co je to vůbec konkurence, konkurenceschopnost a jak poznáváme, identifikujeme a analy-zujeme konkurenci. V praktické části na základě dotazníkového šetření zanalyzuji konkurenční prostředí firmy Largo CZ, s.r.o. a identifikuji její přednosti a nedostatky v boji s konkurencí. Na závěr své práce navrhnu doporučení k odstranění případných nedostatků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/279
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4070
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet