Projekt využití marketingové komunikace na vybraný segment zákazníků ve firmě BV Auto Zlín s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace na vybraný segment zákazníků ve firmě BV Auto Zlín s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití marketingové komunikace na vybraný segment zákazníků ve firmě BV Auto Zlín s.r.o.
Autor: Kunc, Dalibor
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato diplomová práce s názvem Projekt využití marketingové komunikace na vybraný segment zákazníků ve firmě BV Auto Zlín s.r.o. se zabývá analýzou marketingové komunikace a zhodnocením jejího současného stavu v příslušné firmě. Cílem projektu je na základě provedených analýz navrhnout vhodný marketingový komunikační nástroj pro vybraný segment zákazníků. Teoretická část práce obsahuje rozbor dostupných literárních pramenů dané tématiky zaměřený na marketingovou komunikaci, nástroje marketingové komunikace, značku a segmentaci zákazníků. Praktická část se po představení společnosti zabývá analýzou jejího současného stavu, především pak analýzou komunikačního mixu a segmentace zákazníků. Zbylá pasáž praktické části je věnována projektu, jenž je závěrem podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28159
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 33644


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kunc_2014_dp.pdf 2.763Mb PDF Zobrazit/otevřít
kunc_2014_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kunc_2014_op.doc 85.42Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet