Projekt marketingové komunikační strategie penzionu Korzár

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikační strategie penzionu Korzár

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikační strategie penzionu Korzár
Autor: Maňásek, Jan
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikační strategie penzionu Korzár ve Starém Městě. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje k tématu marketingové komunikační strategie. V analytické části jsou provedeny analýzy PEST, Porterův model pěti sil konkurence a analýza SWOT. Dále je zpracována analýza stávající marketingové komunikační strategie penzionu, je použito dotazníkové šetření a hloubkové interview s majiteli penzionu. Výsledkem diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikační strategie penzionu Korzár. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28162
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 33648


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
maňásek_2014_dp.pdf 3.778Mb PDF Zobrazit/otevřít
maňásek_2014_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
maňásek_2014_op.pdf 1.066Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet