Projekt marketingovej kampane Střediska rané péče Tamtam Olomouc Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingovej kampane Střediska rané péče Tamtam Olomouc Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingovej kampane Střediska rané péče Tamtam Olomouc Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o.s.
Autor: Pařízek, Vladimír
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v neziskovém sekto-ru, konkrétně projektem marketingové kampaně pro neziskovou organizaci Centrum rané péče Tamtam Olomouc. V teoretické části jsou porovnávany jednotlivé nástroje marketin-gové komunikace v neziskovem sektoru se sektorem komerčním. Praktická část je rozdělena do dvou částí. V první, analytické části, je analyzován stav marketingové komunikace or-ganizace a její součástí je dotazníkový průzkum o povědomí veřejnosti o službě rané péče. V projektové části je na základě výsledků analýzy navržen a realizován projekt marketin-gové kampaně. Následně jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace orga-nizace do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28166
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 33655


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pařízek_2014_dp.pdf 1.922Mb PDF Zobrazit/otevřít
pařízek_2014_vp.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pařízek_2014_op.doc 85.44Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet