Projekt marketingovej kampane Střediska rané péče Tamtam Olomouc Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingovej kampane Střediska rané péče Tamtam Olomouc Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o.s. |
Autor: |
Pařízek, Vladimír
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v neziskovém sekto-ru, konkrétně projektem marketingové kampaně pro neziskovou organizaci Centrum rané péče Tamtam Olomouc. V teoretické části jsou porovnávany jednotlivé nástroje marketin-gové komunikace v neziskovem sektoru se sektorem komerčním. Praktická část je rozdělena do dvou částí. V první, analytické části, je analyzován stav marketingové komunikace or-ganizace a její součástí je dotazníkový průzkum o povědomí veřejnosti o službě rané péče. V projektové části je na základě výsledků analýzy navržen a realizován projekt marketin-gové kampaně. Následně jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace orga-nizace do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28166
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
33655
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet