Projekt marketingového plánu kulturního časopisu OL4you

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu kulturního časopisu OL4you

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu kulturního časopisu OL4you
Autor: Wittka, Jakub
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu olomouckého kulturního časopisu OL4you. Cílem teoretické části diplomové práce je zpracovat literární rešerši vztahující se k oblasti marketingového plánu a na jejím základě formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části je analyzovat současný stav marketingového plánování v časopisu OL4you a následně zhodnotit přednosti a nedostatky tohoto procesu. Tato část diplomové práce je zpracována na základě informací získaných po-mocí interview se zaměstnanci, interních materiálů redakce časopisu OL4you a v neposlední řadě na základě vlastního empirického šetření. Získané výsledky jsou implementovány do zpracování projektu zaměřeného na tvorbu marketingového plánu časopisu OL4you. Součástí projektu je také nákladová, riziková a časová analýza a tvorba přínosů spojených s realizací tohoto projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28183
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 33672


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
wittka_2014_dp.pdf 1.900Mb PDF Zobrazit/otevřít
wittka_2014_vp.doc 131Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
wittka_2014_op.pdf 1022.Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet