Marketingový plán společnosti OK GROUP a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán společnosti OK GROUP a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán společnosti OK GROUP a.s.
Autor: Šoupalová, Jitka
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro společnost OK GROUP a.s. V teoretické části jsou systematicky a uceleně charakterizovány zásady a postup tvorby marketingového plánu. OK GROUP a.s. je poskytovatelem služeb, proto je součástí teoretické části téma marketing služeb. Praktická část obsahuje návrh marketingového plánu pro rok 2014, který zahrnuje analytickou a projektovou část. V závěru práce je projekt zhodnocen z hlediska času, rizik a nákladů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28215
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 33729


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šoupalová_2014_dp.pdf 5.894Mb PDF Zobrazit/otevřít
šoupalová_2014_vp.doc 131.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šoupalová_2014_op.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet