Projekt založení klientského centra firmy Widex Line s.r.o. pro region Severní Morava a Slezsko

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt založení klientského centra firmy Widex Line s.r.o. pro region Severní Morava a Slezsko

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt založení klientského centra firmy Widex Line s.r.o. pro region Severní Morava a Slezsko
Autor: Tobolová, Jarmila
Vedoucí: Slaný, Jaroslav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá založením klientského centra společnosti Widex Line pro region Severní Moravy a Slezska. Teoretickou část tvoří poznatky z dostupné literatury, vztahující se k problematice podniku, strategického řízení a podnikání se zdravotnickými prostředky. Na základě poznatků z analytické části, která se skládá ze SLEPTE analýzy, Porterova Modelu pěti sil, SWOT analýzy a dotazníkového šetření, je zpracován projekt. Projektová část je věnována postupu založení klientského centra a popsán plán marketinového mixu. Závěr projektu se zabývá nákladovou, časovou a rizikovou analýzou k eliminaci případných rizik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28217
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 33732


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tobolová_2014_dp.pdf 5.216Mb PDF Zobrazit/otevřít
tobolová_2014_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tobolová_2014_op.doc 84.48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet