The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine
Autor: Dereza, Alitsiia
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: V dnešní době v průběhu online éry, kdy informace o společnosti, jejích produktech, jakož i pracovních podmínek se dramaticky rychle šíří, je obtížnější přilákat odborníky, aby s ní spolupracovali. Výše platu již není významným faktorem pro uchazeče o zaměstnání. Tato práce popisuje základy Employer Brandingu, jeho principy, techniky a nástroje, které mohou být použity pro jeho komunikaci. Vzhledem k tomu, že společnosti pracují, vyvíjejí a soutěží během éry internetu, hlavní analýza této práce je věnována online nástrojům komunikace značky zaměstnavatele. Výsledky práce zahrnují rozvinutý model pro vývoj ukrajinského pracovního poradce rabota.ua a jeho internetovou náborovou společnost, která v současné době je předním místem pro komunikaci společenské zaměstnavatelské značky. Projekt této práce obsahuje nejen analýzu, ale také podrobný plán pro realizaci, který je snadno implementovatelný v reálném podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28229
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 33748


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dereza_2014_dp.pdf 5.160Mb PDF Zobrazit/otevřít
dereza_2014_vp.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dereza_2014_op.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet