Analýza marketingového prostředí firmy SaarGummi Czech

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového prostředí firmy SaarGummi Czech

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového prostředí firmy SaarGummi Czech
Autor: Marunová, Lucie
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového prostředí společnosti SaarGummi Czech, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou základních celků. První teoretická část je věnována metodickému aparátu k analýzám, které jsou využívány při rozborech vnějšího a vnitřního prostředí firmy SaarGummi Czech, s.r.o., zabývající se výrobou těsnících systémů a lisované technické pryže pro automobilový průmysl. Druhá část je praktická a je věnována charakteristice firmy a zpracování analýz, které mají zobrazit skutečnosti ovlivňující významným způsobem chod firmy. V této části byl zároveň proveden stručný rozpis 4P marketingového mixu, se záměrem přiblížit nejen výrobek, ale i fungování dané firmy. Snahou bylo, aby z jednotlivých analýz vnějšího prostředí (STEP analýzy, analýza konkurence) vyplynuly jednak příležitosti, které by firma měla využít, ale na druhé straně i hrozby, kterým by se měla vyhnout, případně najít způsob, jak jim čelit. Z analýz vnitřního prostředí byly vyvozeny silné a slabé stránky společnosti, které mají strategický význam.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2825
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 4820


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
marunová_2007_bp.pdf 1.462Mb PDF Zobrazit/otevřít
marunová_2007_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
marunová_2007_op.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet