Připravenost studentů sociální pedagogiky na krizové situace v pomáhajících profesích
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Machů, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Levová, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:50Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:50Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28260
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá teoretickou připraveností studentů oboru sociální pedagogiky na krizové situace, které mohou nastat v pomáhajících profesích, v pravděpodobném budoucím povolání těchto studentů. Zaměřuje se na připravenost k poskytování psychosociální odborné pomoci klientům, kteří se nacházejí z různých důvodů v krizi. Téma práce se týká krizové intervence, poradenství, kompetencí sociálního pedagoga, krize. Nejprve je dotazníkem zjištěna profesní připravenost studentů z jejich pohledu, a poté jsou podrobeny výroky studentů z dotazníku podrobnější analýze z hlediska teorie krizové intervence a poradenství. Výsledkem této práce je zjištění změny vlastního hodnocení studentů během vyplňování dotazníku a zhodnocení stavu připravenosti studentů na dané situace po komunikační stránce. |
|
dc.format |
89 s.(164 533 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kompetence sociálního pedagoga
|
cs |
dc.subject |
krize
|
cs |
dc.subject |
krizová intervence
|
cs |
dc.subject |
poradenství
|
cs |
dc.subject |
competitions of social pedagogue
|
en |
dc.subject |
crisis
|
en |
dc.subject |
crises intervention
|
en |
dc.subject |
advice
|
en |
dc.title |
Připravenost studentů sociální pedagogiky na krizové situace v pomáhajících profesích |
|
dc.title.alternative |
Readiness of Social Pedagogy Students for Crisis Situations in Helping Professions |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2014-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with theoretical readiness of social pedagogy students for crises situations, which could occur in helping professions, as likely future profession of these students. It focuses on readiness to provide professional psychosocial assistance to clients, who are in crisis for various reasons. Topic of this thesis concerns areas of crises intervention, advice, competitions of social pedagogue, crises. At first is found professional readiness of students from their view, then their statements from the questionnaire are detail analyze from view general theory of crises intervention and advice. The result of this thesis is detected shift of students s self-assessment during completing the questionnaire, and assessment of the real readiness of communication aspect on the situations. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
33803
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-14 |
|
local.subject |
sociální pedagogové
|
cs |
local.subject |
psychosociální pomoc
|
cs |
local.subject |
krizové situace
|
cs |
local.subject |
social educators
|
en |
local.subject |
psychosocial aid
|
en |
local.subject |
crisis situations
|
en |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam