Making You "Think Different": Apple's Marketing Strategy and its Comparison with Competitors

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Making You "Think Different": Apple's Marketing Strategy and its Comparison with Competitors

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Making You "Think Different": Apple's Marketing Strategy and its Comparison with Competitors
Autor: Kovácsová, Lucie
Vedoucí: Blažková, Barbora
Abstrakt: Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti Apple na americkém trhu. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je orientována na zpracování teoretických poznatků z oblasti marketingu a definování pojmů marketing, marketingová strategie a marketingový mix. Praktická část je zaměřena na analýzu stávající marketingové strategie společnosti Apple a její srovnání s konkurenčními strategiemi společností Samsung a Nokia. Závěr bakalářské práce je věnován návrhu možného budoucího vývoje marketingové strategie společnosti Apple.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28290
Datum: 2013-11-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 33852


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kovácsová_2013_dp.pdf 1.687Mb PDF Zobrazit/otevřít
kovácsová_2013_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kovácsová_2013_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet