Verbal Humour in Advertisements: British Culture Specifics

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Verbal Humour in Advertisements: British Culture Specifics

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Verbal Humour in Advertisements: British Culture Specifics
Autor: Tomisová, Zdeňka
Vedoucí: Atcheson, Hana
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá třemi reklamami, které jsou určeny britské kultuře a ve kterých se objevuje zejména verbální humor. Teoretická část popisuje diskurs a jazykové prostředky reklamních sdělení, dále se zabývá vlivem humoru na efektivitu reklamy a také uvádí jednotlivé typy humorů, které se v reklamách používají. Poslední částí teoretické části je britská kultura a její vnímání humoru. Jsou zde demonstrovány rozdíly jednotlivých národů britské kultury a jejich porozumění humoru. Cílem praktické části je analýza diskursu vybraných reklamních sdělení. Analýza je soustředěna zejména na vliv verbálního humoru v reklamách a jeho působení na britskou kulturu. Z poznatků zjištěných v praktické části je vyvozen závěr.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28301
Datum: 2013-11-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 33874


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tomisová_2013_dp.pdf 1.380Mb PDF Zobrazit/otevřít
tomisová_2013_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tomisová_2013_op.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet