An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic
Autor: Zajíčková, Pavla
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci multikina Golden Apple Cinema a jejím cílem je návrh inovace marketingové komunikace. Teoretická část se zabývá základními termíny a definuje podstatu dané problematiky. Na tuto část následně navazuje analýza konkrétního subjektu a to multikina Golden Apple Cinema ve Zlíně. Analýza je tvořena také SWOT analýzou, dotazníkovým šetřením a hloubkovým interview s manažerem společnosti. Takto zde bylo dosáhnuto objektivních výsledků napříč všemi zájmovými skupinami. Závěrečná část této práce doporučuje konkrétní nápady k inovaci marketingové komunikace, jež byly zjištěny z šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28305
Datum: 2013-11-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 33879


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zajíčková_2013_dp.pdf 2.077Mb PDF Zobrazit/otevřít
zajíčková_2013_vp.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zajíčková_2013_op.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet