Vybrané principy inkluzivního vzdělávání žáků s nadáním

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vybrané principy inkluzivního vzdělávání žáků s nadáním

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vybrané principy inkluzivního vzdělávání žáků s nadáním
Autor: Císlerová, Tereza
Vedoucí: Kočvarová, Ilona
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na problematiku péče o nadané žáky a hodnocení kvality škol z hlediska péče o nadané žáky. V teoretické části práce jsou vymezeny a charakterizovány klíčové pedagogické, sociální a psychologické pojmy týkající se této problematiky. Nadále tato práce předkládá informace týkající se inkluzívního vzdělávání žáků s nadáním. Praktická část zahrnuje kvantitativní výzkum, jehož hlavním cílem je hodnocení kvality základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií z hlediska péče o intelektově nadané žáky a zjištění míry inkluzívního přístupu od pedagogických pracovníků k těmto žákům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28371
Datum: 2014-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 33977


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
císlerová_2014_dp.pdf 3.665Mb PDF Zobrazit/otevřít
císlerová_2014_vp.doc 19.85Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
císlerová_2014_op.doc 21.38Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet