Autoregulace učení u studentů pomáhajících profesí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Autoregulace učení u studentů pomáhajících profesí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Autoregulace učení u studentů pomáhajících profesí
Autor: Studenková, Renata
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou autoregulace učení u studentů pomáhajících profesí na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně z pohledu autodeterminační teorie. Záměrem práce je zjistit současnou míru autoregulace učení u studentů vybraných oborů a její dopad na studium na vysoké škole. Teoretická část vychází ze základních východisek autoregulace učení a rozebírá vnitřní a vnější determinanty autoregulace. Dále se zabývá rozvojem autoregulace a pomáhajícími profesemi. Praktická část se zaměřuje na zjištění míry autoregulace učení u studentů pomáhajících profesí vzhledem k jejich věku, studijním výsledkům, typu a formě studia. Shrnuje zjištěné poznatky a nabízí doporučení pro praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28518
Datum: 2014-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 34168


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
studenková_2014_dp.pdf 3.888Mb PDF Zobrazit/otevřít
studenková_2014_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
studenková_2014_op.pdf 153.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet