Vztah mezi vnímáním osobnosti učitele a sociálním klimatem třídy u žáků základní školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vztah mezi vnímáním osobnosti učitele a sociálním klimatem třídy u žáků základní školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vztah mezi vnímáním osobnosti učitele a sociálním klimatem třídy u žáků základní školy
Autor: Lysáková, Barbora
Vedoucí: Unger, David
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou týkající se osobnosti učitele a jejím vlivem na sociální klima třídy. Teoretická část je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola objasňuje čtenáři základní poznatky pojednávající o klimatu třídy, jeho determinantech a o definici školní třídy. Druhá kapitola pojednává o profesi učitele a o učiteli jako spolutvůrci sociálního klimatu ve třídě. Poslední kapitola se zabývá osobností učitele, jeho temperamentem a charakterem. Je zde také vymezen pětifaktorový model osobnosti - Big 5. Praktická část obsahuje výsledky výzkumu provedeného prostřednictvím dotazníkového šetření na základních školách ve Zlínském kraji. Hlavním cílem je zjistit, zda je souvislost mezi vybranými osobnostními vlastnostmi učitele a sociálním klimatem třídy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28651
Datum: 2014-01-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 34331


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lysáková_2014_dp.pdf 1.675Mb PDF Zobrazit/otevřít
lysáková_2014_vp.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lysáková_2014_op.doc 20.55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet