Projekt strategie vstupu firmy Stadler GmbH na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt strategie vstupu firmy Stadler GmbH na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt strategie vstupu firmy Stadler GmbH na český trh
Autor: Špendlíková, Martina
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem této práce je vytvořit projekt vedoucí ke vstupu firmy Stadler GmbH na český trh. Teoretická část vysvětluje problematiku vstupu firem na zahraniční trhy, praktická část popisuje situaci na trhu nákladní dopravy, srovnává odvětví dopravy v Rakousku a České republice a marketingovým výzkumem pak analyzuje dopravní podniky v Rakousku. Ze získaných výsledků výzkumu jsou navrženy akční strategie projektu vstupu firmy Stadler GmbH na český trh s následných podrobením nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/286
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 3964


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
špendlíková_2006_dp.pdfZablokované 1.604Mb PDF
špendlíková_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
špendlíková_2006_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet