Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje
Autor: Knedlová, Zuzana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: V mé bakalářské práci se zaměřím na prezentace a ochutnávky v hypermarketech a supermarketech. Cílem mé práce je zjistit, jak ovlivňují nákupní chování zákazníků, jakým druhům výrobků dávají zákazníci při prezentacích a ochutnávkách přednost. Také bych chtěla zjistit, jak jsou tyto aktivity efektivní z pohledu zadavatele. K zjištění údajů od zákazníků použiji metodu marketingového průzkumu - dotazník. Za účelem získání údajů od zadavatelů oslovím agentury, které se zabývají realizací aktivity podpory prodeje, speciálně ochutnávek a prezentací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2871
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 4810


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
knedlová_2007_bp.pdfZablokované 635.5Kb PDF
knedlová_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
knedlová_2007_op.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet