Revize stávajícího adaptačního programu zaměstnanců bankovního sektoru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Revize stávajícího adaptačního programu zaměstnanců bankovního sektoru

Show full item record

No preview available
Title: Revize stávajícího adaptačního programu zaměstnanců bankovního sektoru
Author: Hrišová, Iveta
Advisor: Kalenda, Jan
Abstract: Předmětem bakalářské práce bude revize stávajícího adaptačního programu u zaměstnanců, kteří nastupují do bankovního sektoru. V dnešních bankách, které jsou obchodními společnostmi, musí být velké úsilí věnováno právě vzdělávání zaměstnanců. V naší zkoumané bance tedy zrevidujeme současný adaptační program, který je zde používán 3 roky, a který nahradil program starší, podstatně nákladnější. Proto bude našim cílem zjistit, zda tento úspornější program je schopen v krátkém čase přinést zaměstnancům uspokojivé informace do začátku jejich pracovní kariéry. V teoretické části budeme čerpat informace o adaptač-ním programu z literatury, zabývající se řízením lidských zdrojů a adaptačním procesem. V praktické části zrevidujeme konkrétní adaptační proces pomocí empirického zkoumání. Bude využit kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, který zjistí názory zaměstnanců, kteří tímto procesem prošli. Hlavním cílem tedy bude zjistit, zda tento adaptační program zaměstnancům vyhovuje jak po časové stránce, tak po stránce obsahové. Výsledky budeme statisticky vyhodnocovat a poté navrhneme doporučení, která by mohla přinést pozitivní změny do jednotlivých pracovních týmů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28739
Date: 2014-01-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře
Grade for thesis and defense: C 34445


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hrišová_2014_dp.pdf 1.759Mb PDF View/Open
hrišová_2014_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
hrišová_2014_op.doc 20.63Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account