Komunikace s učiteli v alternativní a klasické mateřské škole pohledem rodičů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace s učiteli v alternativní a klasické mateřské škole pohledem rodičů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Novotná, Renata
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:02:45Z
dc.date.available 2015-03-08T21:02:45Z
dc.date.issued 2014-01-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28810
dc.description.abstract Bakalářská práce "Komunikace s učiteli v alternativní a klasické mateřské škole pohledem rodičů" se zabývá všeobecnou komunikací, ale hlavně se zaměřuje a popisuje komunikaci mezi učiteli a rodiči v mateřské škole. Teoretická část popisuje všeobecnou mezilidskou komunikaci, komunikaci mezi učitelem a rodiči a také představuje rozdíly v alternativních mateřských školách. Obsahem praktické části je kvalitativní výzkum, a to konkrétně hloubkové rozhovory s rodiči, jejichž děti navštěvují státní nebo alternativní (waldorfskou školu). Cílem práce je zjistit způsoby a formy komunikace v alternativní (waldorfské) a klasické mateřské škole.
dc.format 102 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Pedagog cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject alternativní předškolní vzdělávání cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikace mezi učitelem a rodiči cs
dc.subject The teacher en
dc.subject preschool education en
dc.subject pre-school alternative education en
dc.subject communication en
dc.subject communication between teachers and parents en
dc.title Komunikace s učiteli v alternativní a klasické mateřské škole pohledem rodičů
dc.title.alternative Communication with Teachers in Alternative and Standard Nursery Schools from the Point of View of Parents
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2014-06-05
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis "Communication with teachers viewed by parents in the classical and alternative kindergarten" focuses on general communication, but mainly focuses and describes the communication between teachers and parents in kindergarten. The theoretical part describes the general interpersonal communication, communication between teachers and parents, as well as the differences in alternative kindergartens. The practical part is a qualitative research, namely in-depth interviews with parents whose children attend public or alternative (Waldorf schools). The aim of the work is to find ways and forms of communication in the alternative (Waldorf) and classic kindergarten.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34541
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-30
local.subject waldorfská pedagogika cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject rodina a škola cs
local.subject Waldorf education en
local.subject kindergartens en
local.subject home and school en


Files in this item

Files Size Format View
novotná_2014_dp.pdf 1.984Mb PDF View/Open
novotná_2014_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
novotná_2014_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account