Pohled rodičů a pedagogů na integraci dětí s Aspergerovým syndromem do běžné třídy základní školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Pohled rodičů a pedagogů na integraci dětí s Aspergerovým syndromem do běžné třídy základní školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Pohled rodičů a pedagogů na integraci dětí s Aspergerovým syndromem do běžné třídy základní školy
Autor: Mazáčová, Eva
Vedoucí: Marášková, Ivana
Abstrakt: Práce je zaměřena na integraci dětí s Aspergerovým syndromem do běžné třídy základní školy a pohled rodičů a pedagogů na tuto integraci. V první části bakalářské práce je kladen důraz na charakteristiku AS, vývoj a výchovu dítěte s diagnózou AS, základní principy úspěšného vzdělávání dětí s AS, faktory, které vzdělávání ovlivňují a integraci dětí s AS do běžné třídy základní školy. Cílem druhé části práce je zjistit, jaký je pohled rodičů a pedagogů k procesu integrace dětí s AS do běžné třídy základní školy a které faktory rodiče a pedagogy ovlivňují při jejich pohledu na integraci těchto dětí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28917
Datum: 2014-01-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 34694


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mazáčová_2014_dp.pdf 2.798Mb PDF Zobrazit/otevřít
mazáčová_2014_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mazáčová_2014_op.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet