Rozvoj metakognitivního myšlení dětí předškolního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozvoj metakognitivního myšlení dětí předškolního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozvoj metakognitivního myšlení dětí předškolního věku
Autor: Navrátilová, Michaela
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj metakognitivního myšlení dětí předškolního věku a jeho vliv na zlepšení socializace dítěte mateřské školy do prostředí školní třídy. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část se zabývá popisem problematiky metakognitivního myšlení dětí předškolního věku a návrhy na zlepšení tohoto druhu myšlení. Stručně charakterizuje období předškolního věku, průběh socializace, prostředí školní třídy a v neposlední řadě popisuje předškolní vzdělávání z pohledu Rámcového vzdělávacího programu. Praktická část analyzuje socializaci v průběhu rozvoje metakognitivního myšlení, změny míry socializace a posun v projevech metakognitivního myšlení dětí. Cílem praktické části je sledovat rozvoj metakognitivního myšlení u jednotlivých dětí výzkumného vzorku za pomoci programu Let´s Think! a odhalit vliv projevů rozvoje na míru socializace dítěte.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28922
Datum: 2014-01-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 34701


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
navrátilová_2014_dp.pdf 2.060Mb PDF Zobrazit/otevřít
navrátilová_2014_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
navrátilová_2014_op.pdf 193.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet