Analýza marketingové komunikace internetového obchodu Elegro.cz
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Kartáková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:06:25Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:06:25Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29410
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je věnována analýze marketingové komunikace internetového ob-chodu Elegro.cz. Hlavním cílem této práce je analýza současného stavu marketingové komunikace, postavení na trhu prodeje elektroniky a identifikace příležitostí v získávání nových zákazníků. Práce je zaměřena na efektivní komunikaci a komunikační strategii doplněnou o prvky eMarketingu. Výstupem praktické části je analýza komunikačních prvků obchodu, SWOT analýza, PEST analýza a marketingový výzkum zaměřený na marketingovou komunikaci. Na základě těchto výsledků budou navržena doporučení a návrhy na zlepšení. |
|
dc.format |
73 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
eMarketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
elements of eMarketing
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace internetového obchodu Elegro.cz |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication of the Online Shop Elegro.cz |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is dedicated to an analysis of the marketing communication of internet shop Elegro.cz. The main goal of this thesis is to analyse the current situation of marketing communication and the position on electronics market, and to identificate opportunities in getting new customers. The thesis aims at the sphere of effective communication and communication strategy, complemented by elements of eMarketing. The output of the practical part is an analysis of communication elements of the given shop, SWOT analysis, PEST analysis and marketing research focused on marketing communication. Based on these results, recommendations and suggestions of improvement are proposed. |
|
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
35444
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-05-16 |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam